Alcar

TPMS do samochodów

Nowa generacja czujników
ALCAR Plug&Drive 

Nowy czujnik “ALCAR Plug & Drive” jest preprogramowany, w związku z czym gotowy do natychmiastowego użycia. Zwalnia to serwis wykonujący usługę, z dodatkowego programowania czujników. Bazując na sześciu numerach artykułów czujnik znany pod skrótem P&D oferuje 96% pokrycie wszystkich aut* dostępnych na europejskim rynku i nie wymaga ani programowania, ani dodatkowej konfiguracji. Motto czujnika  Plug&Drive to: montuj i jedź.  Jednakże, czujnik  ALCAR P&D jest cały czas programowalny i może funkcjonować jak czujnik  ALCAR Universal, będąc w dalszym ciągu jednym z najszybciej programowalnych czujników dostępnych na rynku TPMS

*Dotyczy wszystkich modeli samochodów od 2018 roku.

Plug & Drive Sensor

 

 

Wszystkie nowe czujniki ALCAR charakteryzują się zwiększoną żywotnością baterii, dzięki wprowadzeniu systemu “smart battery management”, oraz podwyższonymi dopuszczalnymi prędkościami dla zaworów metalowych, do maximum 300 km/h. Nowa generacja czujników ALCAR gwarantuje jakość OE.  Zostało to potwierdzone bardzo surowymi testami przeprowadzonymi w ekstremalnych warunkach, których owocem jest certyfikat TÜV SÜD.

 

Większa elastyczność dla Twojej firmy

Czujnik “ALCAR Universal Sensor” oferuje maximum elastyczności dzięki pokryciu  99 % aut*. Przy czasie programowania wynoszącym 3 do 4 sekund, czujnik Universal jest obecnie najszybciej programowalnym czujnikiem na rynku. Dodatkową jego zaletą jest to, że programowanie może odbywać się przy użyciu wielu dostępnych na rynku programatorów TPMS. Czujnik ten dostępny jest w czterech różnych wersjach związanych z typem zaworu: metalowy srebrny, metalowy czarny, metalowy szary i gumowy czarny. Uniwersalny w każdym aspekcie!

**Odnosi się to do modeli aut wyprodukowanych począwszy od 2018 roku

 

Wszystkie nowe czujniki ALCAR charakteryzują się zwiększoną żywotnością baterii, dzięki wprowadzeniu systemu “smart battery management” oraz podwyższonymi dopuszczalnymi prędkościami dla zaworów metalowych, do maximum 300 km/h. Nowa generacja czujników ALCAR gwarantuje jakość OE.  Zostało to potwierdzone bardzo surowymi testami przeprowadzonymi w ekstremalnych warunkach, których owocem jest certyfikat TÜV SÜD.

Ekonomiczny czujnik zapasowy OE

Nowy czujnik “ALCAR Single” jest preprogramowanym czujnikiem, zamiennikiem czujników OE.  Absolutnie identyczny z czujnikiem OE, 100 procent skuteczny i gotowy do natychmiastowego użycia. Dostępny do większości popularnych europejskich aut jest ekonomiczną alternatywą dla każdego. Znajdzie zastosowanie głównie przy montażu pełnych kół, oraz przy większych zamówieniach dedykowanych. 

 

Wszystkie nowe czujniki ALCAR charakteryzują się zwiększoną żywotnością baterii, dzięki wprowadzeniu systemu “smart battery management” oraz podwyższonymi dopuszczalnymi prędkościami dla zaworów metalowych, do maximum 300 km/h. Nowa generacja czujników ALCAR gwarantuje jakość OE.  Zostało to potwierdzone bardzo surowymi testami przeprowadzonymi w ekstremalnych warunkach, których owocem jest certyfikat TÜV SÜD.

Szeroki asortyment czujników OE

ALCAR w swoim asortymencie posiada najpopularniejsze i najważniejsze czujniki OE. W Webshopie znajdziesz szeroką gamę czujników OE obejmujących takie marki jak Schrader, Continental / VDO, HUF / BH-Sens i Pacific.

 

 

Montaż czujników

Procedury wczytywania

 

ALCAR Urządzenia TPMS

Złożone wyzwania wymagają prostych rozwiązań. Dlatego ALCAR oferuje indywidualne rozwiązania branżowe dla Twojego warsztatu oponiarskiego i samochodowego.

ALCAR TECH600

ALCAR oferuje dedykowane rozwiązanie: równolegle z wprowadzeniem nowych czujników. W kooperacji ze światowym specjalistą w dziedzinie diagnostyki TPMS, firmą BARTEC proponujemy nowy, bardzo nowoczesny programator TPMS. Dzięki programatorowi ALCAR TECH600, serwisanci TPMS będą teraz mieli do dyspozycji kompletne urządzenie diagnostyczno – programujące, oferujące wiele dodatkowych opcji.
Nowy ALCAR TECH600, między innymi posiada kolorowy wyświetlacz, WIFI, Bluetooth OBDII, bezprzewodowe ładowanie oraz bardzo odporną na uszkodzenia obudowę. Dzięki poprawionej nawigacji, dostępności wielu języków, bieżących aktualizacji poprzez WIFI, jak również opcji diagnostycznych dzięki OBD, nowy programator zdecydowanie upraszcza codzienne rutynowe czynności. Należy do tego dodać automatyczne rozpoznawanie czujników, multi programowanie, integrację ERP, oraz ogromną bazę procedur wczytywania, jak również trzyletnią licencję. Dodatkowo jednorazowy upgrade ALCAR pozwala na obsługę większości popularnych czujników z całego świata.

 

Oferta specjalna:

32 CZUJNIKI ALCAR UNIVERSAL SENSOR
w cenie 100,- netto PLN za sztukę

Dodatkowo, tylko TERAZ:

  • 1 Urządzenie ALCAR Tech600: 0,- netto PLN
  • 1 Bluetooth OBD II Moduł: 0,- netto PLN
  • 1 stację dokującą QI, którą można przymocować
    do ściany: 0,- netto PLN
  • 3-letnia licencja: 0,- netto PLN
  • 1 profesjonalna obudowa w postaci walizki: 0,- netto PLN


Wszystko razem w cenie specjalnej 3200,- netto PLN 

Wszystkie podane ceny to ceny zakupu netto dla dealera. 

ALCAR TECH300

TECH300 to profesjonalne narzędzie do diagnostyki i programowania TPMS od firmy BARTEC, światowego lidera w produkcji narzędzi diagnostycznych do systemów kontroli ciśnienia w oponach. Rozbudowana baza danych pozwala na prace na większości popularnych samochodów oraz programowanie wszystkich czujników ALCAR. Przy pomocy dołączonego przewodu OBD, możesz ponownie wczytać czujniki i zdiagnozować błędy TPMS. Znajdziesz również wszystkie wymagane procedury wczytywania oraz numery części czujników.

 

ALCAR VT56


W 2014 roku właśnie z urządzeniem ALCAR VT56 wielu dystrybutorów stawiało swoje pierwsze kroki w świecie TPMS. Duży kolorowy wyświetlacz i rozbudowana baza danych przekonały wielu opornych. ATEQ nadal polega na swoim flagowym produkcie, wspierając to narzędzie, m.in. zapewniając aktualizacje. VT56 umożliwia zaprogramowanie wszystkich czujników ALCAR.

 

Oprogramowanie & Akcesoria

 

Oprogramowanie 

Korzystając z oprogramowania komputerowego TPMSDesktop od firmy BARTEC, możesz zaktualizować urządzenia ALCAR TECH600 lub TECH300. Aktualizacje oprogramowania obejmują na przykład nowe modele samochodów, procedury wczytywania, rozszerzone pokrycie OBD i nowe kody programowania dla naszych uniwersalnych czujników. Ponadto TPMSDesktop umożliwia tworzenie interfejsu do przesyłania danych do własnego systemu zarządzania!

W przypadku urządzenia ALCAR VT56, ATEQ zapewnia oprogramowanie webVT PC, dzięki czemu będziesz zawsze na bieżąco. 

Licencje

Czy upłynął okres licencji na Twoje urządzenie TPMS? W ALCAR webshop, znajdziesz opcję przedłużenia licencji na wszystkie narzędzia ALCAR TPMS. Zapytaj lokalnego autoryzowanego dystrybutora ALCAR o najnowsze oferty licencyjne.

Aktualizacje

Do naszego nowego urządzenia TPMS ALCAR TECH600 oferujemy unikalną aktualizację specjalną dostępną dla wszystkich warsztatów, zapewniającą pełne pokrycie programowania czujników uniwersalnych od głównych producentów czujników. Po wprowadzeniu kodu aktualizacji można zaprogramować czujniki uniwersalne Schrader, HUF / BH-Sens i Alligator oprócz już istniejących czujników ALCAR (ALCAR Sensor + ALCAR by Schrader).

Akcesoria do urządzeń

Zgubiłeś lub uszkodziłeś coś przez pomyłkę? W naszej ofercie znajdziesz potrzebne części zamienne do urządzenia diagnostycznego TPMS. Bez względu na to, czy jest to przewód OBD, OBD Bluetooth czy urządzenie ładujące, mamy odpowiedni zamiennik dla Twojego narzędzia od BARTEC lub ATEQ.

.

ALCAR zaleca każdorazową wymianę wszystkich istotnych elementów czujników TPMS podczas zmiany ogumienia, aby zapewnić dalsze bezpieczeństwo i funkcjonalność systemu. Czujniki muszą być serwisowane za każdym razem przy wymianie opon, aby zmaksymalizować ich żywotność.

Z ALCAR znajdziesz odpowiednie zawory do wszystkich czujników OE wiodących producentów, jak również do najbardziej popularnych i znanych czujników z rynku wtórnego. Profesjonalny ALCAR TPMS Konfigurator ułatwi znalezienie właściwego zaworu albo sprawdzenie naszych zestawów serwisowych.

Czy wiesz, że zawory typu snap-in (gumowe) należy wymienić całkowicie, natomiast zawory typu clamp-in (metalowe) należy sprawdzać i w razie potrzeby wymieniać jego wybrane elementy? 

Serwisujemy czujnik, aby:

- Uniknąć problemów w serwisie z czujnikiem klienta za rok

- Zapewnić odpowiednią jego szczelność (gumowa końcówka)

- Zminimalizować korozję na korpusie zaworu

- Wymienić zużyte metalowe części (kołnierz zewnętrzny)

- Wymienić wkład zaworu w celu zapewnienia jego szczelności od wewnątrz

Szeroka oferta zestawów serwisowych od ALCAR obejmuje wszystkie wymagane części wiodących producentów czujników. Odwiedź konfigurator ALCAR TPMS w dziale dla zalogowanych (Webshopie) aby zamówić odpowiedni zestaw serwisowy lub przejrzeć ich listę. Dodaj

 

Dzięki zestawowi narzędzi od ALCAR masz pod ręką wszystkie akcesoria potrzebne do montażu i regulacji czujników TPMS. Skalibrowany klucz dynamometryczny z niezbędnymi nasadkami, klucz do dokręcania sprężynki zaworu lub mały dynamometryczny T6 do starszych modeli czujników. Zestaw narzędzi o numerze pozycji SKA001 można znaleźć w dziale dla zalogowanych (Webshop).

 

Najnowsze informacje dotyczące zastosowań naszych czujników, procedury wczytywania oraz odpowiednie zestawy serwisowe możesz znaleźć w naszym nowym Konfiguratorze TPMS w ALCAR Webshop.

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZYSKAJ DOSTĘP DO ALCAR WEBSHOP ABY WYPRÓBOWAĆ NASZ NOWY KONFIGURATOR.

 

Video pełna procedura

 

Video procedura wczytywania

         

TRZY podstawowe procedury wczytywania czujników TPMS

Automatyczne wczytywanie – Samochód może wczytać nowe ID czujników bez użycia narzędzi. Wymagane jest tylko prowadzenie samochodu, aby ponownie je wczytać. W niektórych przypadkach (np. BMW) konieczna jest aktywacja za pomocą komputera pokładowego.

Wskazówka: Pozostaw samochód na około 20 minut w celu ponownej kalibracji systemu. To może być bardzo ważne! Samochód może nie znaleźć nowych czujników, jeśli zmiana kół nastąpiła zbyt szybko. Procedura ponownego wczytywania może zająć od 5 do 20 minut (w zależności od modelu samochodu), podczas których zalecamy jazdę z minimalną prędkością 20 km/h.

OBD – Do zaprogramowania nowych ID czujników konieczne jest urządzenie programujące TPMS z adapterem OBD. Nowe ID można zaprogramować bez prowadzenia samochodu.

Wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów: Wyślij nowe ID czujników przez OBD i odczekaj 5 minut (z włączonym urządzeniem diagnostycznym i samochodem, połączonymi ze sobą). Wyłącz zapłon, a następnie włącz (silnik wyłączony) i odczekaj kolejne 5 minut. W międzyczasie ponownie przeskanuj czujniki za pomocą urządzenia TPMS. Po wszystkim, jedź samochodem przez co najmniej 10 minut.

Toyota/Lexus: Przesyłanie ID czujników może być zablokowane. Dzięki urządzeniom diagnostycznym od ALCAR masz możliwość najpierw odblokowania ich przez OBD, a następnie aktywowania transferu ID.

Stacjonarnie – Użyj urządzenia TPMS, gdy samochód jest w trybie ponownego wczytywania. Nowe ID można zapisać bez prowadzenia samochodu. Ustaw samochód w tryb ponownego wczytywania i zeskanuj czujniki za pomocą urządzenia TPMS.

Metoda ta jest bardzo popularna zwłaszcza wśród modeli amerykańskich, ale można ją również znaleźć w Europie, np. w przypadku takich marek jak Opel (Chevrolet) lub Ford.

Wskazówka: ustaw samochód w tryb wczytywania, korzystając z menu samochodu lub, jeśli to możliwe, naciskając jednocześnie przycisk blokowania / odblokowywania kluczyka w trybie wczytywania. Wcześniej zaciągnij hamulec ręczny.

Jeśli będziesz mieć jakiś problem lub pytanie dotyczące narzędzi lub czujników TPMS od ALCAR , uprzejmie prosimy o kontakt ze swoim Opiekunem ALCAR lub działem handlowym:

22 756 66 02 LUB 22 756 66 03

Lub wyślij E-Mail: i.jeremin@alcar.pl lub m.marciniak@alcar.pl

ALCAR WEBSHOP