Maksymalna wydajność dla nieco mniejszych aut
Muszą być trwałe, mocne, piękne i ECE. Tak w skrócie można określić wymagania stawiane współczesnym felgom aluminiowym. Tylko tyle, albo aż tyle.
Felgi aluminiowe na trwałe weszły do naszego krajobrazu, zmieniając przez to postrzeganie naszych aut. Są chyba najefektowniejszym elementem poprawiającym skutecznie ich wygląd, ale nie można zapomnieć o aspekcie bezpieczeństwa, ponieważ to właśnie opona zamontowana na feldze stanowi miejsce styku samochodu z drogą.
Techniczne możliwości produkcji oraz umiejętności, pozwoliły projektantom DOTZ osiągnąć maksymalną wydajność, która idzie w parze z niecodziennym designem nowej felgi aluminiowej DOTZ LimeRock. Krzyżowy układ ramion oraz cieniutkie szprychy, których końce zatrzymują się na rancie felgi, sprawiają, że obręcz wygląda naprawdę wyjątkowo, zarówno w wykończeniu antracytowym, jak i polerowanym. Jest to sportowa felga z mocowaniem na 4 otwory i homologacją ECE przeznaczona do kompaktowych samochodów, takich jak FIAT 500, Opel Corsa, Ford Fiesta i Fiesta ST, Renault Clio, Citroen C3 i DS3.
DOTZ kształtuje nowy wymiar mobilności
Obręcz z homologacją ECE technicznie odpowiada oryginalnemu wyposażeniu (OE), które spełnia standardy producenta danego samochodu. Oznacza to m.in., że otwory na śruby, nakrętki są dokładnie takie same jak felgi fabryczne, a różnią się jedynie wzorem, dodatkowo w wielu przypadkach nie wymagają zestawów montażowych. Z technicznego punktu widzenia, tzw. felgi ECE są zatem w 100% identyczne z oryginałem I można je bez obaw montować na terenie UE. Całkiem istotnym argumentem może być także fakt, że w obręczach tych kołpaczki są dopasowane wymiarem do standardów producenta danego auta, dzięki czemu można je w łatwy sposób wymienić. Ponadto optymalizacja wagi felgi pozwala zredukować tzw. masy rotacyjne, co z kolei przekłada się na lepszą wydajność.
DOTZ LimeRock. Załóż i jedź.